Dagens goda gärning!

Publicerat 2012-12-22 10:29:53 | i kategori Allmänt


Nyss hemkommen från ica med lill-prinsen...
Vi handlade väl liiiiiiiiiiiiite mer än vad vi hade räknat med.
All bara flög ner i kundkorgen som jag drog bakom mig och tillslut hade jag fyllt den + barnvagnen!
När vi kom till kassan så kom en jätte gullig man som jobbade på Ica och...
...lyssna noga nu:

...hjälpte oss att PACKA!
och...
...hjälpte oss att BÄRA kassarna till bilen!
och...
...berömde MIG för att jag var så duktig som TRODDE att jag skulle kunna bära allt själv!
Vilken karl!
Han fick en såååååååååååååååån stor kram av mig som tack!

Jag tänker också göra en sån god gärning mot någon idag!
Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Myyy goood sånt händer ju bara inte, kul! :)

Svar: Jag blev sååå paff, vilken vänlig karl! :-)
zorros.blogg.se

2012-12-22 @ 20:36:44
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0