Jobb besök...

Publicerat 2012-12-14 16:21:19 | i kategori Allmänt


Jobb besök!
Åh, lill-prinsen fick hänga med till jobbet idag.
Eller tvärtom.
JAG fick hänga med lill-prinsen.
Åh, den där lilla pluppen. Vår plupp.
Han charmar brallorna av alla med sina smile-gropar och sitt galna leende!

Jag är tokig i vår lilla unge.

Och alla utbrast ”HERREGUD, han är pappa upp i dagen! Ojojoj vad lik han är sin pappa!”.

Men jag då? Har han inte mina öron? Hallå hallå?
Nähä.

Nu kan vi iallafall skippa faderskapstestet. Jag ska meddela min kärlek ikväll...
 ”det är DITT barn! I got work proof!”
Sådeså.

Och förresten tror jag att lill-prinsen får sin mammas alla fantastiska sidor!
Snäll. Glad. Rolig. Bäst. Charmig. Omtänksam. Generös (om det ej gäller frukost-mackan. BIG NO NO).
Yep, nog är han min också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0