Julefriden är åter i hemmet...

Publicerat 2012-12-21 19:48:49 | i kategori Allmänt


Sådär, nu skiner huset!
Städhäxan har gjort sitt och alla prinsar har nu tittat fram ur sina vrår...
Nu är jag poppis igen! Haha.
Man kan lägga sig på golvet och rulla runt, runt, runt och inget hundhår fastnar!
Ahhhhh, hela jag mår bra igen.

- Julefriden är åter i hemmet!
Jag ser till och med min "god jul" kudde i hallen! Den ler mot mig!

Och Divan har fått på sig sin ros-kjol-kruka och bor nu på prov i hallen så får vi se hur hon mår där...

Nu är det min heliga fredag!
Och lill-prinsen är trött. Gnällig. Hungrig. Skrikig. Pipig. Hungrig igen. Gnällig igen.
Det är underbart nästan jämt att vara mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0