Piiiiiiiiiiip piiiip

Publicerat 2012-12-18 10:08:00 | i kategori Bubba prinsen


Nu sitter jag med en kopp kaffe och några lussebullar.... och...
...lill-prinsen sitter nöjt och gungar i sin gunga!

LIVET ÄR EN FEST...
...om inte hunden nyss hade skrikit "piiiiiiiiiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip"
och krafsat på dörren som går ut mot trädgården.
Jag känner mig inte alls stressad, nä nä!
Jag är huuuuur lungt som helst.
(har kastat i mig mina lussebullar och hällt i mig det där underbara nybryggda kaffet)

Jag kan tyvärr inte släppa ut honom i trädgården längre eftersom han rymde förra veckan!!!
...in i grannens trädgård!
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPS.
 
 
"pippppppppppppppppp piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip, mhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

Jaja, vi ska gå ut.
Dags att göra i ordning familjen för en timmes promenad!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0