Städdags!!! Akta er för städhäxan!

Publicerat 2012-12-21 15:32:44 | i kategori En vanlig vardag...


Jag vågar knappt visa...
Men vår hund fäller just nu och det är hundhår Ö V E R A L L T ! ! !





Det är på tiden att dra fram dammsugarslangen.

Och när dammsugaren åker fram...
...då förvandlas mamma, fru, hund/hästägare till rena rama städhäxan!
Det är typ då som alla mina prinsar inte vill umgås med mig längre.
Jag undrar varför??!!?

- Undan!
- Ah ah ah! Gå inte upp för trappan med skitiga strumpor!
 - Vänta med att gå in där!

- Alla får hålla sig på nedervåningen!
- Bort med hunden!

Come any closer and I will eat you!
Kommentarer
Postat av: malin

Sv: Tack så mycket! :)
Ja det är härligt att vara förälder, barn är det finaste man kan få! :)

2012-12-21 @ 17:03:08
URL: http://malinforsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0