Super duper buper glad mamma

Publicerat 2012-12-20 16:28:00 | i kategori Mamma Emma


Åh jag kom nyss hem från stallet, jag har umgåtts med den fjärde prinsen...
Min underbara, älskade frieserhäst Zorro.
Han är bara helt, helt galet vacker den där hästen...
MIN HÄST.
Man kan verkligen undra hur man kan vara så förtjust i en häst.
Men detta är verkligen inte vilken häst som helst...
Och dessutom är han så oerhört speciell för mig, han betyder så oerhört mycket för hela min familj!




En mamma ledde sin dotter på deras häst samtidigt som jag red och när vi var klara sa mamman:
"Åh, vad vacker Zorro är! Han är som en cirkushäst!"

ÅHHHHHHHHHHHHHHH.
Emma mallig.
Tack tack tack tack!

Jag kan säga att när jag får sitta på ryggen på min vackra riddare.......
...då får jag också vara Emma för en stund och ladda batterierna!
Det är UNDERBART!
Och viktigt!
Vem orkar vara glad hela dagen lång som mamma...
...fru, hund/hästägare, vän, dotter, syster och allt annat utan att ladda batterierna?
- Nu är jag en super duper buper glad mamma igen!



...och vår lill prins ligger just nu och snarkar!
Han älskar att få följa med till stallet, den där stalluften är som rena rama sömnmedlet!
Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Hur länge har du ridit? Tävlar du oxå eller?

Svar: Jag har ridit sen jag lärde mig gå... typ :-)Inget tävlande för tillfället, njuter av att fritidsrida. Rider du??? :-)
zorros.blogg.se

2012-12-20 @ 19:07:04
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

Jag har ridit på ridskola två år men slutade i vecka 13 med dottern. dels för att jag var rädd för skador. hade ramlat av en gång och axeln hoppade ur led..ajjjj!!!

Svar: Vad kul att du också rider!! Ajjj!!! Det är väldigt lätt hänt..........Jag red fram till en vecka innan förlossning, men schyy.. Säg inte det till någon ;-)
zorros.blogg.se

2012-12-20 @ 21:07:17
URL: http://nursen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0