Det man inte har i huvudet...

Publicerat 2013-01-16 18:05:34 | i kategori En vanlig vardag...


...får man ha i benen!
JA jäklar!
Ni skulle ha sett mig nyss, jag såg ut som en ATLET!
(okej, en mamma atlet, men ändå!)
Jag hörde bara att en kastrull kokade över på spisen när jag stod och tvättade...
"Shit, tänkte jag, nappflaskorna, run Emma RUUUUUUUN!!!"
Jag hoppade över barngrinden som en riktig häckhopperska!!!
Kastade mig in i köket, av med spisplattan och där låg ju FULLT med vatten...
Vad gör jag då?
Jo, tar en disktrasa, lägger den på vattnet och tar upp den.
AAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ.
Mindre smart!
Men nappflaskorna blev iallafall kokade och klara!


Mammasnack, del 2 kommer senare ikväll......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0