En kopp kaffe

Publicerat 2013-01-03 10:27:15 | i kategori Allmänt


Tänk vad en kopp kaffe kan göra...
...efter en morgon med en hund som har KLIAT sig sönder och samman mellan 05.00-06.17.
Tänk då vad en kopp kaffe kan göra!
(med några after eight till)
OOOOOOOOOOPS.
Att börja året såhär efter ett galet godisintag hela December är kanske inte helt optimalt.
Men jag ska ut och power-walka sen med hund och barnvagn så då säger vi hejdå till de där mint:isarna!
Förresten så bryr jag mig inte om vikt och sånt.
Vikthysterier finns det nog av.
Jag gör det jag mår bra av.
Och jag äter det min kropp vill ha.
(sen kanske min kropp vill ha liiiiite för mycket godis ibland, men det är ju inte mitt fel! ;-)







Nu ska jag förberda inför ett intressant möte nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0