Plump

Publicerat 2013-01-12 09:39:37 | i kategori Allmänt


Igår kväll var det tacos och spelkväll med fina vänner, sååå mysigt!!
Hur gott är det inte med tacos??
Och hur roligt är det inte att spela PLUMP??!!
Jag tror inte jag har spelat det sen mellanstadiet...
När våra små prinsar hade somnat plockades kortleken fram........

Gissa vem som vann?????
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG.
Haha, mer tur än skicklighet, men ändå!

Runt halv två var vår familj i säng och när jag precis hade somnat så...
...vaknade ett moppegäng till liv och skulle gasa för fullt precis utanför huset.
Fram och tillbaka. Fram och tillbaka, tills klockan var drygt tre. Tre på natten!
SUCK.
Jag var måttligt road...

Denna förmiddag blir rätt slappt kan jag säga!
Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

åh jag älskar Plump!! HAr inte heller spelat det på hur många år som helst. Kommer int eihåg hur man gör, haha! e

Svar: Det var så galet roligt!!!!! :-)))
zorros.blogg.se

2013-01-12 @ 11:24:05
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Angus

tack för dina fina ord! ;)

2013-01-12 @ 11:31:16
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

sv Hihi, det är ju tur det att du inte tycker jag klagar =). Känns som man gör det hela tiden, men man överlever ju för man är så glad över graviditeten =). Jag har haft problem med restless legs i över 10 år, så det kommer i perioder för mig. Och nu under graviditeten har det varit lite mer långvarigt än annars :P.

2013-01-12 @ 16:28:46
URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0