Ta ett djupt andetag...

Publicerat 2012-12-23 11:38:00 | i kategori Emma


...nu är det dags att prova julklänningar!
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Tanken slog mig imorse:
"Fan. Det är ju julafton imorgon. Vad ska jag ha på mig!???!".
Det är inte mycket som passar perfekt nu...
...3 månader efter förlossning och med två extra stora mjölkkannor!

Klänning ett: Min favorit klänning. Skit, jag vet redan nu att den inte kommer passa. Nästa år, my dear...
Klänning två: Röd fin klänning med en tyllkant nedtill. Jag höll på att knäcka dagkedjan. Passar precis...
Klänning tre: Passar. Nyårsklänning.
Klänning fyra:Passar. Super hot. Men lite väl figursydd kanske just nu?  Fast bra amningsklänning?

Valet står mellan klänning två och klänning fyra.
Det får min kära make avgöra ikväll när vi ska dricka glögg och rimma.

Prova klänningar. Check.
Nu kan jag andas igen!
Kommentarer
Postat av: nursen.blogg.se

Andas!!!! Hoppas det löser sig!!!

Svar: Tack, vad gullig du är!!! :-)
zorros.blogg.se

2012-12-23 @ 14:32:37
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0