Godmorgon 2013

Publicerat 2013-01-01 09:35:22 | i kategori Emma


Vilket nyår!
Vi spenderade vår nyårsafton hos goda vänner och vi hade såååå mysigt!
Fantastisk god mat och dryck hela kvällen och natten...
Jag var orolig hela dagen för lill-prinsen som inte har varit sitt rätta jag på några dagar.
Tänk om han kommer vara lika jobbig ikväll?
Men han var HELT fantastisk...
Det var nästan så jag skämdes för att jag hade tänkt så.
Han fick vara med till ca 21, sen somnade han nästan direkt i sin ligg-del.
Och sov där tills vi skulle åka hem, tittade yrvaket på oss innan han placerades i bilbarnstolen.
Deras lill-prins var också helt underbar.
Kvällen var guld värd.
Jag tror vi alla fyra behövde en sån här fin kväll där båda kidsen var sådär härligt goa.
Lugn och ro. Och sån viktig vuxentid när de ligger och snosar.
När vi kom hem så fick vår lilla guldklimp lite mat, sen bums i säng och somnade nästan direkt....
Vilken start på 2013!


Nu är det lite frukost med mina trötta prinsar, sen ska vi ha mysdag HELA dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0