Medaljens baksida.....

Publicerat 2012-12-18 11:55:00 | i kategori En vanlig vardag...


10.42: På med koppel på hunden.
10.43: Hämta barnvagnen från bilen.
10.44: Klä på mig själv ytterkläder så att inte lill-prinsen blir svettig. Hittar inte mina gå-skor.
10.45: Hittar mina gå-skor.
10.46: Påbörjar letandet efter lill-prinsens vantar.
10.47: Mamma börjar bli svettig....
10.48: Hittar en vante i bilen. Den är andra är fortfarande försvunnen.
10.50: Hittar andra vanten på golvet i bilen.
10.51: Klär på lill-prinsen sina kläder och lägger honom i sin vagn.
10.53: Yes, alla klara pigga och glada! Dags för promenad.


- En timme senare -


Har man hund så är det UNDERBART med trädgård!!!
Och speciellt när vi har varit så förkylda så har hunden få springa lös...
...i just trädgården och i snön dessutom!

Men nu har all snö töat bort och gissa vad jag har ägnat mig åt EN KVART???




Snacka om medaljens baksida.........
- 3 kg hundskit såhär innan lunch! Tack......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0