Nej, inte mina stövlar!!!!!!!!!!!

Publicerat 2013-01-31 18:54:00 | i kategori En vanlig vardag...


Bjuder nu på en härlig historia från idag...
11.40.
Lunch dags.
Lill-prinsen stannar hemma.
Mamma blir helt plötsligt Emma för en stund.
Nice!
På med ny tradera klänning och stövlar, för en gångs skull sen man har blivit mamma...
Lunch med en vän.
Hem.
Av med stövlarna.
Hejar på alla prinsar.
Förutom en...
Men hmm, vart är hunden??!

T
Y
S
T
N
A
D





- Åh tack, hittade du mina stövlar?
Toppen.
Och du har gnagt sönder klacken? TACK!
I'll kill yooooou! RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN!



By the way, idag hade jag på mig mitt 12-kronors tradera fynd (min rosa stickade klänning)...
...SUCCÉ!
Min man sa direkt:
"Wow älskling, du ser hot ut i klänningen!"

Snacka om fynd som sagt - för 12 spänn! ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen! BF 27/3

men nu får du ju visa upp dig i dina fynd också ju!! :).

sv haha, jag tror jag kommer ha båda mina favoriter som plåster på mig sen ;).

2013-01-31 @ 23:05:20
URL: http://yarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0