Mitt bästa för dig

Publicerat 2012-12-30 20:50:17 | i kategori Lill-prinsen


Jag och lill-prinsen har tagit vår kvällssång till en helt ny nivå.
Hejdå "lilla snigel".
Paus på "var bor du lilla råtta".
Och välkommen nästa år "hejsan hoppsan fallerallera, när julen kommer ska varenda unge vara glad".
Nu jäklar!
Nu kör vi "Grymlings - Mitt bästa för dig"!

Lill-prinsen diggar med som aldrig förr!
Han har till och med börjat göra ljud till låten.
Som om vi kompar i hop.
"A bllrrr"
"A bllllllllllllll".

Sätter mitt allt, mitt  bästa för dig

"A bllllllllllllll"

Kärleken är som ingen annan lek, ett spel vi kan spela... 

"A bllllllllllllllllllllllllllll"


HIGH FIVE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0