Dagen har bara försvunnit!

Publicerat 2013-01-28 19:05:50 | i kategori En vanlig vardag...


Hjälp, vad denna dagen har gått fort!
Det har varit alltifrån lite skrivande, film-mys, vikning av tvätt, städning av grovköket...
...till stall och intag av hästarna! Puhhh.
Däremellan har vi ätit en kycklinggratäng som jag var grymt besviken på...
Jag brukar alltid hitta recept som jag sedan gör om till mina egna.
Denna gången gjorde jag inte det, utan följde receptet helt och hållet.
Och vad fick jag för det?
- En helt smaklös kycklinggratäng!
GAH.

Och håll i hatten!
Idag skulle jag prova mina favorit jeans...................................
(har inte haft dem sen typ v.20 när jag var gravid)

- Paus -


- Andas -


JAG KOM I DEM!!!!!!!!!
Ihhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Thank god!


Nu ska jag fortsätta mysa med mina prinsar...
...och så ska jag hinna skriva lite jobb också!
...om lill-prinsen  låter mig jobba i fred?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0