Jag och Bono äger vägen...

Publicerat 2013-01-26 09:42:00 | i kategori Emma


Det är samma visa varje lördag morgon.
Jag i bilen, på väg mot bageriet och mina älskade tekakor.
Och varje lördag är det samma sak.
Gatorna ligger så stilla och tomma, som om de sover...
Då och då ser jag någon vacker falk som börjar vakna till på en lyckstolpe.
Och det är då jag och Bono äger vägen!
Det känns verkligen så!
...och det är till dessa toner jag gasar på lite extra! (ääälskar att köra bil, fort!!)


With or without you
With or without you
I can't live
With or without you


Bono ger mig gåshud.

Kommentarer
Postat av: Linda N

Helt underbart, jag förstår precis vad du menar!

2013-01-26 @ 14:35:03
URL: http://www.jagochminafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0