Lite mindre prinsess-bubbel...

Publicerat 2013-01-04 16:46:20 | i kategori Emma


Suck, eftermiddagen blev inte alls som jag tänkt mig idag.
Hade tänkt att rida ett rejält pass med Zorro idag så han hade blivit av med en del överskottsenergi.
Men nej då.
Trött sen nattens äventyr med hunden så var humöret i bott.
Stallturen blev helt enkelt inte så trevlig som jag hade önskat.
Och Zorro är ingen vanlig häst.
Är jag irriterad så blir han känslig och reagerar med massa konstiga saker.
Måtte lill-prinsen aldrig börjar med ridning!
Don't need to say more.
Det har varit lite mindre prinsess-bubbel kan man säga idag...

Just nu känns det som att jag inte har ägnat nog med tid till lill-prinsen.
Jag har inte inte ägnat nog med tid till Zorro.
Jag har inte ägnat nog med tid till hunden.
Och jag har inte ägnat någon tid alls till mig själv.
Det känns sugigt på min heliga fredag och allt.

Längtar efter min alpha prins!
 







 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0