Mamma är trött, inte döda Pingu!

Publicerat 2013-01-08 19:57:44 | i kategori Mamma Emma


Gaaah, nu är jag trött!
Jag och lill-prinsen har haft fint sällskap i stallet idag på fm och då blev det en härlig prommis!
Kan man kanske kalla det för mamma-boot-camp?

Sen åkte jag tillbaka till stallet igen på em för att träna hästen.
Då fick lill-prinsen vara hemma och sova!

På prat om lill-prinsen.
Han ligger just nu och vill ha ihjäl pingu i hans babygym! Pingu av alla?!
Och dessutom har jag gjort mig beredd på ett blöjmaraton nu innan han ska sova...
...jag är rädd för att proppen ska trilla ur och det ska forsa ut babybajs anytime!
Det har varit dåligt med babybajs idag, faktum är att lill-prinsen nog har lite ont i magen just nu!

SE UPP.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0