Mulen dag både inne och ute

Publicerat 2013-01-09 12:59:00 | i kategori Mamma Emma


Ute duggregnar det och det är så mulet väder!
Inne duggregnar det inte, men hela jag känner mig mulen!
Usch.

Eftersom vi inte fick sova knappt någonting i natt p.g.a hunden så är jag helt färdig......
Jag har knappt någon ork till något.
Jag vill bara sätta mig och lipa över hur trött jag är.
Just idag har jag också ont i svanken och ont i axlarna av för mycket bärande.
Suck.
Hela jag värker.

Jag orkade inte gå någon lång tur med hunden idag heller, som vi brukar.
Och så fort lill-prinsen blir ledsen så har jag knappt något tålamod alls.
Jag blir så förbannad på allt.
Hund jäkel.
Åh vad arg jag är.
Och mulen!
Och så har jag massa dåligt samvete.
Och så avskyr jag att tycka synd om mig själv. Finns det något värre?
Kanske ska jag lipa en skvätt?
"Tårar renar själen", säger de.

Snart bär det av till stallet, ska longera hästen i detta härliga väder...
Stalluft gör mig nog gott idag!

Men en sak är säker.
Innerst inne så är jag såååååååå lycklig och är tok glad i mina underbara familj.
Jag skulle inte klara mig utan mina prinsar!



Och lill-prinsen har fått TRADERA paket! Wihooo!
Jättefin skjort-body!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0