Sömn-maraton

Publicerat 2012-12-29 15:37:00 | i kategori Lill-prinsen


Hela familjen åkte till stallet innan idag.
Lill-prinsen var inte glad och skrek HELA tiden.
Då är det inte lätt att ha med honom.......
Prova själv att mocka en hästbox och dra en barnvagn samtidigt.
För just det, den lilla prinsen på ärten ska ha rörelse i vagnen.
Annars vill han inte sova...
Så det var mycket "muhääääää" idag.
Alla i stallet såg SÅÅÅÅÅ glada ut på mig/oss. Oooops.
Som tur var så kom min alpha prins och "mr B", som vi kallar hunden ibland.
Så fort pappa kom och körde runt vagnen så blev det någorlunda tyst.
Men då började hunden pipa istället.
Härligt...
Men boxen blev mockad och fin, så nu är vacker hästen glad.
Imorgon ska jag rida igen.
Det gick inte idag...

Nu har lill-prinsen sovit i 2½ timme!!!!!!!!!
Jag har varit inne i sovrummet 23 gånger och kollat så han andas.
Geeez, nytt sömn rekord? Eller sömn-maraton.

Attan.
Så skulle jag inte ha sagt, det låter nu som att han vaknade........
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0