I'm so weak.....

Publicerat 2013-01-28 19:27:00 | i kategori Emma


Jag skrev ju precis ett inlägg om att jag har kommit i mina favorit jeans.
(Jag ska erkänna att jag inte har vågat prova innan... Kanske har de passat tidigare? Kanske inte?)

Men nyss gäspade jag stooooooort.
Och min älskade känner mig och frågar direkt:
(Prinsen) - Vill du ha lite kaffe?
(Jag) - Gääärna!!
(Prinsen) - Vill du ha min semlemuffin till?
- Näää, jag har ju redan ätit en idag. Och titta, jag har kommit i mina favoritjeans!!!!
(Prinsen) - Säker att du inte vill ha den?
(Jag) - Nä, inte nu när du frågar! Ska vi dela den? Jag kan inte äta den själv...
(Prinsen) - Nä, jag känner faktiskt inte för den nu. Ta den du, älskling!
(Jag) - Jaja, ok då!




Hahahahahahahahaha.
Jag är så svag för godsaker!
Det är min lott här i livet, att älska socker.
SOCKER I MASSOR.
Jag förstår knappt hur mycket socker jag kan klämma i mig.
I lööööv suger!
My god.



Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

men vad gottigt det lät! vad gullig din karl är som överlåter godsakerna ;)

sv mja, jag är lite osäker inför det, haha! Är skitkass :P. men det är inte meningen man ska göra något fint där, för det är i samarbete med psyk så det är bra terapi att måla för min del :)

2013-01-28 @ 20:38:44
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Oh vad den såg god ut. Min svaghet är också socker, så gott att få äta och njuta av, men jag älskar grönsaker också. För tyvärr tycker min kropp att socker betyder att samla fett så jag måste verkligen begränsa mig.

2013-01-28 @ 21:49:57
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0