Stallet & Zorro = Glad & pigg mamma Emma

Publicerat 2012-12-30 16:36:49 | i kategori Emma


Hemkommen från stallet.
Idag var det såååååååååå ljuvligt att vara själv i stallet.
Att få vara Emma i 2 timmar. Inte mamma Emma. Bara Emma.
Det är såna stunder som inte bara gör mig glad, utan också pigg.
Stallet är min lilla oas och fristad där jag laddar mina batterier......
Och min fina Zorro, han får vem som helst på gott humör!
Idag red både jag och mamma på honom.
Han såg mycket nöjd ut med ett lätt joggingpass.
Jag vill inte pusha honom för mycket innan jag har varit på besiktning med honom.

När jag kom hem pigg och glad så hörde jag lill-prinsen och min älskade alpha-prins höll på att busa.
De är såååååå fina ihop.
Mina prinsar...
Det är bara total lycka att se den lilla varelsen så glad och trygg med sin pappa.
Min man är verkligen världens bästa pappa.
Lill-prinsen anar inte vilken tur han har som har fått just min prins som pappa.....


Nu vankas myskväll med en god kycklingratäng som jag ska laga och klyftpotatis till.....!
Den brukar vara poppis här hemma!
Kommentarer
Postat av: Bea

Svar; jo trilling nöten är riktigt god;) men finns många goda i den asken ... Farligt!;)

2012-12-30 @ 17:28:18
URL: http://beaviktoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0