Välkommen till Sveriges minsta blogg!

Publicerat 2012-12-13 21:28:00 | i kategori Allmänt


Välkomna!
Detta är nog Sveriges minsta blogg, men inte mindre oviktig för det!
Som bloggen heter, så handlar den om mig och just det... mina FYRA prinsar!
För det har jag, fyra prinsar...
- Det är så lyxigt!

Kort presentation av de fyra prinsarna:
Alpha prinsen - Min underbara man, mitt livs kärlek, min luft, mitt allt...
(ja, jag är en evig romantiker som VET att evig kärlek finns!)
Lill-prinsen - Vår älskade lilla son... Alltid med ett leende på läpparna!
Häst prinsen - Min vackra Zorro, min fantastiska drömhäst...
Bubba prinsen - Vår Beauceron hundvalp som hittar på bus dagarna lång!

Det var vi!


Glad Lucia!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0