22 minuter i McDonald's drive-in...

Publicerat 2013-01-01 19:25:15 | i kategori Allmänt


Idag skulle fru Emma vara snäll och ge sin underbara man precis vad han ville ha till kvällsmat.
Det är trots allt nyårsdagen och alla är AP trötta och man vill bara ha skräpmat.
"McDonalds" var hans svar.
Sure, älskling sa jag. Det fixar jag och åker iväg...

...och möts av KÖ! Lååååååååååååååång kö....



22 minuter senare var det min tur.
22 minuter? WHATTTTTT?
I en drive-in????

Hmmmm. Jag var inte impad.
När jag äntligen fick beställa frågade hon i kassan:
"Något mer?"
Ja. En McFlurry daim.
"Något mer?"
Ja. EXTRA mycket daim.

Hehe. Det kan jag faktiskt få unna mig efter så många minuters väntan.......
Kommentarer
Postat av: Lottiz fotograferande fyrabarnsmamma

Jag tror det var många som tänkte samma tanke där, är det typiskt nyårsdagen att köpa skräpmat på kanske, alla trötta efter nyårsfirandet och orkar inte så mycket ;-)

Svar: Exakt!Men det var värt det, McFlurryn smakade riktigt bra..... ;-)
zorros.blogg.se

2013-01-01 @ 19:53:07
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0