Häst-dagis

Publicerat 2013-01-03 16:20:25 | i kategori Zorro


Att ha en häst i ett stall är som att ha en unge på dagis.
Man får skäll på båda ställen...
"Din unge kastade leksaker på en annan unge idag"
"Din häst är dum mot min häst!"
Det är same, same...
Idag när jag var i stallet fick jag skäll för att Zorro var olydig igår! Haha.
Han hade sprungit och varit jobbig att ta in från hagen...
Ooooops, då är det jag som ägare som får ta den smällen.
Det är en stor häst, så när han börjar att dansa så känns det nog obehagligt om man inte känner honom.

Puh. Idag är jag tröööött.
Just nu längtar jag lite efter att bara få vara Emma, inte mamma Emma.
Det känns igen va? :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0