Lill-prinsen blåser mig!

Publicerat 2013-01-14 19:20:29 | i kategori Lill-prinsen


Nu är det bevisat!
Lill-prinsen blåser mig! Duktigt också!

Han har fått mat, ny blöja och ändå är det "muhääääää".
Om jag då går iväg en sväng så han inte ser mig så tystnar det DIREKT.
Men så fort han får se bara ett litet finger av mig så sätter han igång direkt:
"Muhääääääääääääääääääää".

Han är en liten ful fisk den där lilla!
Ajabaja!


Update mjölkstockning: Inga nyheter. Det gör, om möjligt, ÄNNU ondare nu!
Inte alls kul.

Kommentarer
Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

hahaha, vad söt han är ju =). låter inte alls skönt med mjölkstockning :(

sv tack rara du, men jag ser så besvärad ut. Ser så spänd ut :P.

2013-01-14 @ 21:20:33
URL: http://yarp.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Ajajaj för mjölkstockning. Om du har gjort allt du kan göra och inget hjälper och det bara blir värre ska du nog söka amningsjouren. Har du feber? Du ska iaf inte gå för länge. En del behöver antibiotika för att häva det. Jag hade själv mjölkstockning för ett tag sen och för mig tog det tre dagar innan det försvann, jag hade feber till och från, men det blev inte värre och det gick att lindra antingen om jag var stilla helt eller med värme. Hade en liten vetekudde på bröstet mest hela tiden.
Krya på dig.

2013-01-14 @ 22:10:36
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Angus

Mjölkstockning.. låter sådär!

2013-01-14 @ 23:28:59
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0