Tass, hov, fot... Det är snurrigt!

Publicerat 2013-01-01 17:11:42 | i kategori Zorro


Hjälp vad trött jag är.
Man bli lite som skalman på nyårsdagen, det finns bara mat och sovklocka. Och godisklocka!
Däremellan är någon slags dimma......
Jag är glad att jag åkte ut till stallet, det är alltid underbart att komma ut dit...
Zorro var på gott humör som alltid, min fyrbenta prins.


- Puuuusssssss!! (Zorro är alltid puss-glad) -



- Jag och min fyrbenta prins -




När jag kom hem skrek lill-prinsen.
Härligt.
Typ som:
"Välkommen muhäääääääääääää hem mamma muhääääääääääääääää"
Hunden sparkade till mig med baktassen och ilsk som jag blev sa jag:
"Bort med hoven!"
Det är inte lätt att hålla reda på tassar hit och hovar dit och små bebisfötter!
De är ju prinsar allihopa. Räcker inte det?


Kommentarer
Postat av: Lottiz fotograferande fyrabarnsmamma

Ja det är inte lätt att hålla reda på alla ord och säga rätt vid rätt tillfälle. Jag får ofta höra, "men mamma det heter inte så", "du menade väl inte det utan..." eller så fnissar de bara. Man har väl för mycket att tänka på antar jag ;-)

Svar: Haha, exakt! Det är inte alltid så lätt... Det är många prinsar i huvudet på mig! Tur att min lill-prins inte har koll på mig, än. ..Men snart så ;-)
zorros.blogg.se

2013-01-01 @ 18:34:39
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Mirandairanda

Aww! Vad gullig liten prins du har!

Svar: Åhh, tack :-)
zorros.blogg.se

2013-01-01 @ 22:14:27
URL: http://miirandaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0