Vad tror ni jag läser om just nu?

Publicerat 2013-01-14 10:22:52 | i kategori Mamma Emma





OH YES.
Min stackars vänstra tutte mår inte bra idag...........
Första gången jag är med om mjölkstockning! Aj, aj, AJJ.......
Jag försökte beskriva för min man imorse...

Jag: Tänk om du skulle ha urinvägsinfektion, och du ska preeeecis kissa...
Alpha prinsen: Mm...
Jag: Du vet hur ont det gör?
Alpha prinsen: Mmm!!!!!
Jag: Så ont gör det när jag ammar......
Alpha prinsen: Du skämtar! Amen, fy fan!

Någon som vet hur många dagar det kan ta innan det försvinner?
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Carro

Aj aj aj... Har aldrig haft det, men när du beskriver känslan när du ammar: aj aj. Vet inte hur länge det sitter i, men att duscha tutten varmt ska tydligen vara bra. Hoppas det ordnar sig snabbt!
Kram kram

2013-01-14 @ 15:37:10
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0